neděle 2. července 2017

Unboxing 2/6 2017 - rozbaluji tři balíky :)


Moji milí knihomolové!

Vítám vás u nové rozbalovačky. Tentokrát jsem si pro vás schovala rozbalování hned tří zásilek. Jedno je recenzní výtisk a dva balíčky jsou od mých čtenářek a kolegyň blogerek - čtenářek. :)
Ale nezdržujme a pojďme na to:


První balíček je ten již několikrát zmiňovaný v mých videích, od Katky z blogu Knižní večírek. Obsahuje knížku, kterou jsem si přála číst - a také jsem se do ní momentálně pustila (Mary Carterová - Tři měsíce Florencie) a jedno překvapení (Petra Lázničková - Osudová).
Obě knížky jsem zařadila do TAGu Letní čtení a tak je hodlám přečíst během prázdnin.
Anotace sem dávat nebudu, jelikož jsem už o knížkách mluvila ve dvou videích. Kdo chcete vědět víc, mrkněte na ně, nebo si počkejte na recenze. :) 





Druhý balík je zmiňovaný recenzní výtisk - z nakladatelství Moba. Obsahuje pokračování historické série Rytíři z Vřesova od českého autora Františka Niedla. Kniha s názvem Ve službách mocných je již třetí díl a celá série se mi líbí čím dál více. Ani zde nebudu psát anotaci, protože jsem knížku již dočetla a za krátko bude na blogu recenze. :)







A poslední balík je od další čtenářky a facebookové blogerky Dany. Koho zajímá co Dana čte, mrkněte SEM, najdete tu spoustu zajímavých tipů ke čtení i poslouchání audioknih. Dana mi nabídla, že mi jako dárek pošle knížku, kterou nedávno dočetla a já si na ni už dávno dělám zálusk. Jedná se o Irskou kuchařku od Mary Beth Keaneové. Udělala mi tím velikou radost a já za knížku moc moc děkuji. (I za všechno ostatní :).)




Anotace:
Irská kuchařka je dramatický příběh inspirovaný skutečným životním osudem Mary Mallonové, která si jako mnozí jiní přijela do Ameriky splnit svůj sen. Díky talentu a tvrdohlavosti se jí podaří vydobýt si vysněnou pozici kuchařky v bohatých domácnostech, její sen ale skončí, když ji úřady jako prvního člověka v Americe označí za bezpříznakového přenašeče břišního tyfu, kterým údajně nakazila desítky lidí, z nichž několik zemřelo.
Mary Mallonová, také známá jako Tyfová Mary, nikdy nepřijala, že by měla být zdrojem infekce a dál pod změněnými jmény vařila, ačkoli tyfové epidemie propukaly téměř všude, kde byla zaměstnána. Nakonec musela strávit několik desítek let v karanténě, ve které i zemřela. Irská kuchařka ovšem není pouze tragickou výpovědí o jednom životě, ale i obrazem dobového New Yorku, kde se na pozadí prvních vyrůstajících mrakodrapů mísí sny s trpkou realitou.


Mějte se krásně a čtěte! :)

Vaše Sabi!


8 komentářů:

  1. Ke knížkám gratuluju, přeju příjemné čtení a budu se těšit na recenze... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné balíčky, Sabi, užij si knihy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Irská kuchařka mě dostala, pro mne to byly zcela neznámé informace. Román, který obsahuje plno faktů.

    OdpovědětVymazat
  4. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Přidejte se k úspěšným - Spojte se s více než 4 miliony investorů a obchodníků ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat
  5. Ever wanted to get free Twitter Re-tweets?
    Did you know you can get them ON AUTOPILOT AND ABSOLUTELY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    OdpovědětVymazat