středa 5. července 2017

Knižní shrnutí - červen 2017


Zdravím všechny knihomoly!

Ač jsem se bála, že červen, co se knih týká, bude stát za nic, opak je pravdou. Ukázalo se, že můj novorozený synek je andílek a nechá maminku vyspat, ale také pracovat a číst. Některý den je náročnější, ale ty ostatní pak mám opravdu za odměnu. A tak jsem nakonec přečetla sedm knížek a jednu dětskou, takovou jednohubku.

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY


S knižními přírůstky to na fotografii vypadá, že jsem se oproti předchozím měsícům umírnila. Jenže opak je pravdou. Těch, které mohu držet v ruce, je sice "pouze" osm, ale k tomu jsem si konečně po hodně dlouhém rozhodování pořídila čtečku elektronických knih. Do ní jsem si koupila nejnovější knížku Radky Třeštíkové - Osm, a k tomu jsem dostala hromadu dalších. O těch tady psát nebudu, protože by to bylo moc dlouhé, ale možná časem udělám výběr těch nejvíc nej. :)
Navíc ke čtečce bylo sto e-knih zdarma. Jedná se o klasickou literaturu a je super, že i když se tyto knížky dají zdarma stáhnout i jinde, mám je ve své e-knihovně na internetu k dispozici najednou a mohu si je kdykoli stáhnout, aniž bych je složitě hledala.


Recenzní výtisky dorazily v červnu dva - Má ji rád, nemá ji rád od S.J. Bolton z Domina a Ve službách mocných od Františka Niedla od Moby. Obě knížky už mám i přečtené.


Další kategorií jsou knížky darované, nebo vyměněné. Zde jsou čtyři kousky:
Měsíční svit nad Paříží od Jennifer Robsonové, Irská kuchařka od Mary Beth Keaneové, Tři měsíce Florencie od Mary Carterové a Osudová od Petry Lázničkové.



A poslední jsou dva přírůstky do mé sbírky: Kytice od Karla Jaromíra Erbena.

KNIHY PŘEČTENÉ


Knížek jsem za červen přečetla osm. Pět hmotných, dvě e-knihy a jednu dětskou knížku.
Na většinu jsou recenze buď zde, nebo na mé facebookové stránce ke "kavárně". A na Má ji rád, nemá ji rád bude recenze na you-tube v nejbližších dnech. :)

1)Zdenka Hamerová - Nářek ze tmy
2)Ann Granger - Čas pro vraždu
3)Debbie Macomberová - Návraty domů
4)František Niedl - Ve službách mocných
5)S.J.Bolton - Máji rád, nemá ji rád
6)Natalie Young - Dokonalá chuť, aneb jak sníst svého manžela
7)Otomar Dvořák - Vřeteno osudu. Tajná zpověď Karla Jaromíra Erbena
8)Jakob Martin Strid - Neuvěřitelný příběh o obrovské hrušce

A to je k červnu vše. Doufám, že červenec bude podobný, i když je pravda, že budeme dovolenkovat a budu tu mít návštěvy, tak nebude na čtení tolik času. ale aspoň čtyři pět knížek bych ráda přečetla. 

Mějte se krásně a čtěte. :)

Vaše Sabi!


6 komentářů:

  1. Krásný červen :) Já už teď snad konečně začnu dohánět ty poslední týdny, kdy jsem číst nemohla. Momentálně čtu zrovna Má ji rád, nemá ji rád, a jsem z autorčina stylu dost natěšená :) Tak hezký a vydařený červenec!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já četla od Bolton vše. A je výborná. Jedna z nejlepších. :)

      Vymazat
  2. To je i na mě hodně knížek za jeden měsíc, super! :D Já chci teď o prázdninách dohnat některé knížky, které už mám dlouho naplánované, tak snad se mi to povede :D
    Mell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si také myslela, jak budu dohánět. A už teď vím, že mi to nevyjde. Budu ráda, když dodržím alespoň část letní výzvy. :)

      Vymazat
  3. Naprosto nechápu, jak můžeš tolik číst, když máš dvě malé děti :-) Já zvládala pouze Harlekýnky, když kluk náhodou na hodinku usnul :-) Jsi neskutečně aktivní a tím mě deptáš! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D akorat bych potrebovala byt vic aktivni na zahradce a taky pri dodelavkach baraku. A k tomu se nemuzu moc dokopat. Kdyz je klid a mam uvareno a uklizeno, radsi se natahnu s knizkou, nez abych skakala s hrabema po zahrade...

      Vymazat