pondělí 10. července 2017

Chvilka s knihou


Krásný den, milí knihomolové!

Jelikož jsem se od 1.7.2017 zapojila do instagramové letní výzvy u Zvrhlé Narcisky a fotím teď knížky více, než jindy, rozhodla jsem se zase čas od času přidat knižní fotočlánek, kde budou modelky knihy. Mám i nějaké své vlastní knižní nápady, takže co bude nafoceno foťákem (ne mobilem), uvidíte zde. 


Jinak co se týká instagramu, tyto fotky nově přidávám také do alba na blogovém profilu na Facebooku, takže kdo nemáte instagram, o nic nepřijdete. :) 

První fotografie jsou k tématu "Červencové TBR" - tedy co se chystám číst v červenci. :)

 




Následovalo téma "Dobrodružství"



"Ledové osvěžení" v podobě několika knih s chladným až mrazivým námětem...




"Cesta do Ameriky" - já to pojala jako cestu na americký kontinent...



"Knihy na C a M"






Tohle jsou fotky mimo výzvu. V Levných knihách nyní prodávají v překrásném vydání knihy Betty McDonaldové. A ty si o vyfocení přímo říkají. :) Kus za 99Kč. :)







Další z téma z letní výzvy - "barva ohně"




A ještě jedna letní výzva - "Přijel k nám cirkus". :)


Můj instagram můžete sledovat ZDE.

Napište mi, zda se vám podobné články líbí, a zda je tady chcete, nebo vás otravují a mám dávat fotky jen na FB. 

Děkuju! :) 

Vaše Sabi

7 komentářů:

  1. Já si tento typ článků vysloveně užívám, takže jsem se pokochala... A fotky jsou skvělé, Sabi, některé bych si nejradši vytiskla a připnula na nástěnku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji, tak to mám radost, že jsem někoho potěšila. :) A klidně si vytiskni. Je to pro mě čest. :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  2. Nádherné fotky, je vidět, že sis s knížkami vyhrála :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ever wanted to get free Instagram Likes?
    Did you know that you can get them ON AUTOPILOT AND TOTALLY FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdpovědětVymazat